Cardurile cadou si voucherele pe care le-ai primit se gasesc in contul tau de client, in sectiunea “Carduri cadou & vouchere”.

Cardul cadou este un cupon cu valoare emis de eMAG, pe care il poti folosi pentru plata comenzilor de produse oferite de eMAG, Supermarket sau de partenerii eMAG Marketplace (mai putin Asigurari, Roviniete si Reincarcare Cartele).

Orice card cadou sau voucher iti ofera beneficii specifice, pe care le gasesti in e-mailul primit odata cu acestea. Mai multe informatii si detalii despre cum poti folosi cardurile si voucherele sunt disponibile si in contul tau de client.

Conditiile de folosire a voucherelor pe care le-ai primit in urma campaniilor eMAG sunt explicate pe larg in regulamentul si pagina campaniei.

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

La SELIA plătești după ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute si expediate de SELIA si este valabil atât pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Cum funcționează serviciul?

In momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constați ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare și prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.

 

Caută produsul dorit:

pentru aceasta poți folosi câmpul de căutare sau poți naviga printre categoriile din meniul afișat în partea stângă a ecranului.

Adaugă produsul dorit apăsând „Adaugă în coș”.

Poți adăuga mai multe produse din diferite categorii.

Verifică comanda.

După adăugarea fiecărui produs, poți trece în coșul de cumpărături pentru a revizui produsele selectate, cantitatea lor, pentru a șterge unul sau toate produsele selectate.

Facturare si livrare

După adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, selectează opțiunile de facturare, metoda de plată și modul de primire a produsului (ridicare din magazin sau livrare curier). Promoțiile sunt valabile doar pentru produsele noi, nu și pentru cele reambalate.

Citește și acceptă Termenii și Condițiile înainte de completarea comenzii.

Pentru a completa comanda, apasă pe „Trimite comanda”. În scurt timp vei primi un email de confirmare a înregistrării comenzii.

Client existent sau pentru prima dată?

Dacă folosești Platforma pentru prima dată, poți efectua comanda fără înregistrare, sau te poți înregistra.

Dacă ești client deja existent, accesează contul personal, introducând adresa de email și parola în căsuța din dreapta. Acest procedeu va permite încărcarea datelor de livrare și achitare utilizate la ultima comandă. Dacă ești de acord, apasă „Trimite comanda”.

Păstrarea datelor

După fiecare comandă datele vor fi salvate pentru a putea fi folosite la comenzile următoare.

Platforma SELIA

Aici pe Platforma SELIA poți găsi produse oferite de SELIA și vânzătorii înregistrați. Poți adăuga în coș produse de la diferiți vânzători. Detaliile despre taxe, tarife și politicile comerciale ale fiecărui vânzător le poți găsi în secțiunea descrierii produsului.

De ce să iți faci cont SELIA?

  • Știi mereu care este statusul comenzilor tale: urmărești coletele direct din contul tău.
  • Scazi considerabil timpul de înregistrare al unei comenzi pentru ca nu mai trebuie să completezi de fiecare dată datele de livrare.
  • Ai acces permanent la istoricul comenzilor tale și ai evidenta achizițiilor făcute la Selia.
  • Poti să îți creezi liste de Favorite cu produsele pe care dorești să le achizitionezi.
  • Esti tot timpul la curent cu cele mai noi promoții și ai parte de oferte personalizate.
  • Poți acorda notă produselor cumparate și să ne lași comentarii legate de comenzile tale.

 

Firme și adrese multiple

In acelasi cont de client, suplimentar detaliilor tale de cumpărător persoana fizică, poți salva și datele de persoana juridică (oricîte firme dorești). De asemenea, poți stoca mai multe adrese de livrare. Avînd toate datele la îndemînă, orice comandă se poate trimite sigur și rapid.

Confidențialitate

Selia îți garantează confidențialitatea datelor salvate în contul de client.

Selia va transmite date cu caracter personal către Partenerii din Selia Marketplace doar în cazul în care vei inregistra o comandă pentru produsele comercializate de catre respectivul Partener și numai pentru derularea respectivei comenzi. In acest caz, fiecare Partener este obligat să respecte legislația privind protecția datelor cu caracter personal.

Selia Marketplace

Folosind contul de client Selia, poți comanda atît produse vîndute și livrate de Selia, cît și produsele listate de partenerii din Selia Marketplace.

FAQ List

Frequently Asked Questions.

Carduri cadou & vouchere

Cardurile cadou si voucherele pe care le-ai primit se gasesc in contul tau de client, in sectiunea “Carduri cadou & vouchere”.

Cardul cadou este un cupon cu valoare emis de eMAG, pe care il poti folosi pentru plata comenzilor de produse oferite de eMAG, Supermarket sau de partenerii eMAG Marketplace (mai putin Asigurari, Roviniete si Reincarcare Cartele).

Orice card cadou sau voucher iti ofera beneficii specifice, pe care le gasesti in e-mailul primit odata cu acestea. Mai multe informatii si detalii despre cum poti folosi cardurile si voucherele sunt disponibile si in contul tau de client.

Conditiile de folosire a voucherelor pe care le-ai primit in urma campaniilor eMAG sunt explicate pe larg in regulamentul si pagina campaniei.

Deschiderea coletului la livrare

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

La SELIA plătești după ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute si expediate de SELIA si este valabil atât pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Cum funcționează serviciul?

In momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constați ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare și prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.

 

Procedeu de cumpărare

Caută produsul dorit:

pentru aceasta poți folosi câmpul de căutare sau poți naviga printre categoriile din meniul afișat în partea stângă a ecranului.

Adaugă produsul dorit apăsând „Adaugă în coș”.

Poți adăuga mai multe produse din diferite categorii.

Verifică comanda.

După adăugarea fiecărui produs, poți trece în coșul de cumpărături pentru a revizui produsele selectate, cantitatea lor, pentru a șterge unul sau toate produsele selectate.

Facturare si livrare

După adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, selectează opțiunile de facturare, metoda de plată și modul de primire a produsului (ridicare din magazin sau livrare curier). Promoțiile sunt valabile doar pentru produsele noi, nu și pentru cele reambalate.

Citește și acceptă Termenii și Condițiile înainte de completarea comenzii.

Pentru a completa comanda, apasă pe „Trimite comanda”. În scurt timp vei primi un email de confirmare a înregistrării comenzii.

Client existent sau pentru prima dată?

Dacă folosești Platforma pentru prima dată, poți efectua comanda fără înregistrare, sau te poți înregistra.

Dacă ești client deja existent, accesează contul personal, introducând adresa de email și parola în căsuța din dreapta. Acest procedeu va permite încărcarea datelor de livrare și achitare utilizate la ultima comandă. Dacă ești de acord, apasă „Trimite comanda”.

Păstrarea datelor

După fiecare comandă datele vor fi salvate pentru a putea fi folosite la comenzile următoare.

Platforma SELIA

Aici pe Platforma SELIA poți găsi produse oferite de SELIA și vânzătorii înregistrați. Poți adăuga în coș produse de la diferiți vânzători. Detaliile despre taxe, tarife și politicile comerciale ale fiecărui vânzător le poți găsi în secțiunea descrierii produsului.

Cont client

De ce să iți faci cont SELIA?

  • Știi mereu care este statusul comenzilor tale: urmărești coletele direct din contul tău.
  • Scazi considerabil timpul de înregistrare al unei comenzi pentru ca nu mai trebuie să completezi de fiecare dată datele de livrare.
  • Ai acces permanent la istoricul comenzilor tale și ai evidenta achizițiilor făcute la Selia.
  • Poti să îți creezi liste de Favorite cu produsele pe care dorești să le achizitionezi.
  • Esti tot timpul la curent cu cele mai noi promoții și ai parte de oferte personalizate.
  • Poți acorda notă produselor cumparate și să ne lași comentarii legate de comenzile tale.

 

Firme și adrese multiple

In acelasi cont de client, suplimentar detaliilor tale de cumpărător persoana fizică, poți salva și datele de persoana juridică (oricîte firme dorești). De asemenea, poți stoca mai multe adrese de livrare. Avînd toate datele la îndemînă, orice comandă se poate trimite sigur și rapid.

Confidențialitate

Selia îți garantează confidențialitatea datelor salvate în contul de client.

Selia va transmite date cu caracter personal către Partenerii din Selia Marketplace doar în cazul în care vei inregistra o comandă pentru produsele comercializate de catre respectivul Partener și numai pentru derularea respectivei comenzi. In acest caz, fiecare Partener este obligat să respecte legislația privind protecția datelor cu caracter personal.

Selia Marketplace

Folosind contul de client Selia, poți comanda atît produse vîndute și livrate de Selia, cît și produsele listate de partenerii din Selia Marketplace.