Sari la conținutul principal
selia
Remodelăm vânzările online în Moldova

Vânzarea produselor online devine mai ușoară cu tehnicile noastre avansate

Canale de vânzare integrate

Livrare integrată

Prognoze inteligente

Servicii de valoare înaltă

SELIA oferă avantaje și oportunități disponibile pentru toată lumea

selia e-commerce

Clienții pot

  • procura orice produse oferite de vânzătorii înregistrați
  • găsi produsele la un click distanță
  • crea o comandă comună
  • achita integral și în același timp
  • obține produsele livrate la ora dorită
selia e-commerce

Vânzătorii pot

  • lista produsele proprii
  • beneficia de vânzări online și crește venitul
  • reduce costurile operaționale
  • administra produsele într-un catalog inteligent
  • beneficia de instrumente cross-sell și up-sell
  • comunica flexibil cu publicul
  • crește cota de piață interacționând cu serviciile de livrare și procesatorii de plăți
selia e-commerce

Transportatorii pot

  • obține comenzi
  • monitoriza cu ușurință comenzile SELIA
  • obține banii imediat
selia e-commerce

Băncile și procesatorii de plată pot

  • crește listele de clienți
  • obține comisioane din achitări
  • implementa opțiuni de credit și leasing pentru produse
  • promova soluțiile proprii.

Termeni de livrare și stocuri

Produsele vândute direct de SELIA, dar si produsele vândute de partenerii din SELIA Marketplace, au afișate informații de stoc in timp real precum si timpul estimat de sosire la destinație pentru fiecare localitate din Republica Moldova.  

Garanții

Pentru fiecare produs care beneficiază de garanție vei primi la livrare un certificat de garanție cu toate detaliile centrului de service care asigura reparațiile pe durata termenului de garanție. 

Garanția produselor achiziționate de la partenerii din SELIA Marketplace este asigurata de către partenerul care a vândut produsul sau de către centrul de service autorizat al producătorului, după caz. 

Retur produse

Produsele achiziționate pe SELIA pot fi returnate în timp de 14 zile conform Hotărârii Republicii Moldova nr. 187 pentru modificarea și completarea Legii nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor. 

Contul de client la SELIA

Pentru a comanda produse vândute de către SELIA si de către partenerii din SELIA Marketplace, ai doua opțiuni: fie poți sa te înregistrezi pe website, fie poți sa comanzi produsele si serviciile fără înregistrare. Din contul de client vei putea urmări foarte ușor unde se afla coletul tău care conține produse vândute de către SELIA, istoricul cumpărăturilor și îți oferă posibilitatea gestionării datelor personale. 

Produsele ofertate de partenerii din SELIA Marketplace pot fi comandate prin toate modalitățile cu care te-ai obișnuit deja: online pe SELIA, telefonic la numerele afișate in pagina produselor sau in showroomurile SELIA. 

Procesul de comanda online este cel standard: odată ce ai găsit produsul dorit, apasă pe butonul “Adaugă in cos”. La adăugarea produselor in cos, poți vizualiza pagina coșului de cumpărături, unde ai posibilitatea sa revezi lista produselor, sa actualizezi cantitatea sau sa renunți la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adaugă produse in cos, poți continua navigarea prin magazin. 

In coșul de cumpărături, poți avea simultan atât produse vândute si livrate de SELIA, cat si de partenerii din SELIA Marketplace, grupate după partenerul care le comercializează. Sub fiecare grup de produse vei regăsi toate taxele aferente comenzii precum si linkuri către politicile comerciale ale fiecărei companii partenere. 

Despre SELIA

SELIA este un magazin online creat cu scopul de a oferi produse și servicii de calitate pentru cumpărătorii de pe teritoriul Republicii Moldova.  

SELIA Marketplace este sistemul prin care SELIA și partenerii SELIA își afișează propriile produse, alături de produsele vândute direct de către SELIA. Clienții pot comanda simultan atât produse SELIA cat si produse din oferta oricărui partener SELIA. 

Toți partenerii care fac parte din sistemul Marketplace au fost atent selectați si sunt permanent evaluați si monitorizați ca sa putem asigura standardele de calitate cu care sunt obișnuiți clienții SELIA. 

 

Fiecare produs de pe SELIA poarta una dintre aceste etichete: 

1.    Produs vândut si livrat de SELIA – produsul este vândut direct de către compania care deține SELIA, si este însoțit de serviciile dezvoltate de SELIA. 

2.    Produs vândut si livrat de Partener – produsul este vândut de Partener, o companie independenta, calificata in sistemul SELIA Marketplace in urma analizării calității serviciilor si produselor pe care le oferă. Când comanzi un astfel de produs, transmitem comanda ta partenerului si acesta ti-l va livra împreuna cu toate documentele legale. 

 

Condițiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, precum si garanțiile produselor pot fi diferite pentru fiecare partener; acestea sunt afișate pe pagina dedicata partenerului. De asemenea, acestea nu sunt aceleași cu cele care însoțesc produsele vândute direct de către SELIA. 

selia e-commerce

Despre noi - obiective cheie ale platformei de comerț electronic

Obiectivul general al proiectului este de a ajuta companiile să adapteze modelul de afaceri pentru continuitate, prin crearea unei platforme digitale de comerț care asigură conexiunea între companii și clienții finali pentru a satisface cererea, în special în realitatea de astăzi.

  • Automatizarea - pentru a permite funcționarea eficientă și eficientă;
  • Procesarea eficientă a procesului de vânzare-cumpărare - pentru a crește valoarea și pentru a obține profit suplimentar;
  • Administrarea inteligentă - pentru a crește transparența, monitorizarea și controlul întregului proces de vânzare;
  • Scalabilitatea - sistemul gestionează un număr substanțial de utilizatori și tranzacții simultane;
  • Sistemul de administrare al depozitelor și logisticii – integrare cu sistemul de urmărire logistică de la terți;
  • Facturarea și decontarea - pentru a permite vânzătorului să elibereze/ridice factura, să primească/să efectueze plata și să deconteze tranzacția completă prin sistem.
30 Days Return
30 zile de returnare

Obțineți Banii Înapoi

Livrare gratuită
Livrare gratuită

Pentru comenzi mai mari de 500 Lei

Suport 24/7
Suport 24/7

Operatorii noștri sunt gata să-ți răspundă

Comenzi și plăți 100% sigure
Comenzi și plăți 100% sigure

Toate datele sînt transmise securizat