Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
La SELIA plătești după ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute si expediate de SELIA si este valabil atât pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
Cum funcționează serviciul?
In momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constați ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare și prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine achita transportul?
In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.