Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, in secțiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comandă

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrări este disponibila in contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai răzgândit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cat mai repede la [email protected]  sau +37379733016. Colegii noștri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iți modifice sau anuleze comanda.

Modalități de livrare pentru produsele vândute de SELIA

Livrare prin curier (standard)

Livrarea produselor de mari dimensiuni vândute de SELIA:

Pentru produsele vândute de SELIA care fac parte din categoriile Aparate frigorifice, Mașini de spălat vase, Mașini de spălat rufe, Aragazuri, Plite incorporabile, Hote incorporabile/standard, Cuptoare cu microunde, Plite, Cuptoare cu microunde incorporabile, Uscătoare de rufe, Aparate de aer condiționat, Aparate frigorifice incorporabile, Mașini de spălat vase incorporabile, Cuptoare incorporabile, Mașini de spălat rufe incorporabile, Espressoare incorporabile, Centrale termice, Canapele si fotolii, dar si pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in funcție de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si diferă de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care conțin si produse aflate in promoție cu transport gratuit.
Pe lângă taxa volumetrica, produselor li se adaugă taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variază in funcție de zona geografica.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vândute de SELIA:

Costul si condițiile de livrare pentru produsele vândute de partenerii SELIA Marketplace sunt afișate in pagina fiecărui partener – o poți accesa apăsând pe numele acestuia, afișat in pagina produsului.

Livrare planificata

Pentru comenzile cu livrare in Chișinău și raza Municipiului Chișinău ai la dispoziție serviciul Premium Livrare planificată. La plasarea comenzilor eligibile pentru acest serviciu poți selecta ziua și intervalul orar in care vrei sa ti se livreze cumpărăturile sau poți alege sa ti se aducă produsele chiar in ziua respectiva, intra-unul dintre intervalele disponibile la momentul finalizării comenzii.

Disponibilitatea si costul final al serviciului de livrare planificată apar in pagina de produs, urmând ca la adăugarea in coșul de cumpărături, după selectarea serviciului, sa se afișeze intervalele disponibile dintre care se vor alege ziua si ora dorite.

Pentru Chișinău, intervalele sunt:

  • 09:00 – 11:00
  • 11:00 – 13:00
  • 13:00 – 15:00
  • 15:00 – 17:00
  • 17:00 – 19:00
  • 19:00 – 21:00

Serviciul este indisponibil pentru comenzile care conțin produse din SELIA Marketplace si Supermarket. Daca apare in pagina de produs, opțiunea este activa si poate fi selectata la finalizarea comenzii. Disponibilitatea intervalelor orare este limitata in funcție de capacitățile partenerilor de curierat.

Modalități de livrare pentru produsele vândute de partenerii SELIA Marketplace

Unele produse din site sunt vândute de către partenerii noștri din SELIA Marketplace. Aceste produse sunt livrate direct de către partener, prin curier rapid, fie către client. Costul si condițiile de livrare sunt afișate pe pagina partenerului – o poți accesa apăsând pe numele acestuia, afișat in pagina produsului.

Daca într-o comanda ai atât produse SELIA, cat si produse vândute de un partener SELIA Marketplace, acestea vor fi livrate separat – produsele SELIA vor fi livrate de către unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de către curierul cu care lucrează acesta.

Produsele SELIA Marketplace nu pot fi livrate in showroom-urile SELIA, la oficiile Poștei Moldovei si nici nu pot fi ridicate de la sediul partenerului.

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le plătești ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in funcție de înregistrarea plații.

*La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si împuternicire din partea firmei.